rolig vecka med mycket jobb.

jag får ju buga och be om ursäkt.
men kryssning och sedan jobb jobb och massa annat.
poff så försvann tiden.



krysset var som ett kryss bör.
massa massa mat.
så gott.
massa massa drägg.
så roligt att kolla på.
massa massa mys med P.

så firade jag honom lite i förskott med att bjussa på Spa.
det var underbart med ansiktsbehandling.

ja ni ser ju själva hur väl vi behövde Spat efter lördagnatten.




hemma i stan var jag helt färdig.
sov som en stock.
måndag var det dags för kvällsjobb.
när jag kom ropar Anders (min chef) att komma när jag bytt om.
först tänkte jag att det handlade om ett mail jag skickat.
sedan fladdrade hoppet till i mig om tjänsten jag sökt.
en tillsvidare anställning.
så intalade jag mig att nej nej du har inte fått den för att slippa besvikelse.

det handlade dels om mailet jag skickat.
men mest om att jag fått en av tjänsterna!!!
wohoo!
så nu är man tillsvidare anställd och slipper vikariat hit och dit.
det tycker jag är ganska bra jobbat för att inte ens ha jobbat ett år än.
credd till mig.

en himla bra måndag tycker jag nog att det kan kallas!


P har fyllt år och jag jobbade kväll.
gick upp vid 5 och bakade en chokladbakelse och gav han det och ett stekt hjärtägg på sängen.

imorgon ska jag fira P på riktigt.
å på fredag är det klinikfest.


faktiskt en rolig vecka trots mycket jobb.
men jag trivs.


e.


Kommentarer
Postat av: Hagman

Grattis till jobbet! Nu är du vuxen på riktigt och jag är bara lite avundsjuk =)

Glöm inte att börja pensionsspara ;)

2011-03-31 @ 09:41:07
Postat av: Ida

Hoppas veckans sista nattpass går bra och att du får lite skön ledig tid nästa vecka nu gumman.. GRATTIS åter igen till de fasta jobbet, du är grym!! =)

PUSS

2011-04-03 @ 23:47:29
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0