bröllopsfotografen.


under sommaren jobbar jag 80 procent som sjuksköterska.
främst av en anledning.
att hinna med fotograferandet.

det som tar mest tid är efterarbetet med bilderna.
det är också det som är roligast.

i år har så långt två av mina nära gift sig och min gåva till dem har just varit att vara deras fotograf.
åtminstonde fram till middagen då jag faktiskt får vara gäst.
dock fortsätter jag fota då med, mest för att det så roligt.

dock är de som jag känner som blir mest lidande när jag halkar efter i arbetet.
för till dem kan jag ursäkta mig och de förstår att det blir försenat.
speciellt min syster.
men nu så börjar det arta sig!

i framtiden är tanken att gå ner i tid såhär eller mer och då dra in lite på fotografering.


först ut var ju älskade syster som ni redan sett bild på tidigare i år.
(endast tre bilder får ni se tyvärr)



nu senast var det ju mina bästa vän Ida, som ni såg en maffig bild av i detta inlägg.




helt olika bröllop.
helt olika personer.
helt olika årstid.

men båda två brudarna står mig varmt om hjärtat!


mer av mina övriga bilder finns på
Photography By E


fler bilder kommer att dyka upp på hemsidan i slutet av sommaren då jag jobbat ikapp en hel del troligen!


e.

(så just nu går detta före ex Barca bilder m.m)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0