vår vintergäst är på besök, det är Herr Calici!


Calici är inget skojjigt.
Calici är vinterkräkis.
Den härjar i detta nu CSK och dessutom på ortopeden där jag jobbar.
Tur i oturen är min grupp jag ansvarar för den friska från Calici.
Calici är BLÄÄÄ.
Kräkis och Bajsis.


Igår var det roligare.
Jag svettades först på löpbandet på SATS.
Dock fick jag sjukt ont i mina knän efteråt. Igen.
När jag hittade något som jag faktiskt kan tänka mig igen.

Jag bjöd efter träningen min käre sambo på lunch. För att jag är ett pain in the ass just nu.

Kvällen spenderade vi på Via Appia och åt deras Rock Grill, så satans götta.
Köttet smälter verkligen.
Inget socker.
Cola Light och Bubbelvatten till dryck.
Efter det bio, med Popcorn och Cola Zero.



Vet att det är skit med sådan Cola med.
Men just i sådana situationer nu den här månaden då vi ska vara utan socker är det i alla fall bättre.
Sedan när vi återgår till socker typ 1-2 ggr/vecka så kommer det bli vanlig Cola.
Cola är väl ändå en massa skräp redan, så tycker inte man behöver spetsa med Aspartam.

Nog om det.
Vi drog en bio för vårt presentkort vi fått i julklapp också.
Provade på 3D bio, det var bra men lite överreklamerat.
Tror dock det kan funka bra på tecknade filmer!
Vi såg Narnia, den var förutsägbar till tusen men Narnia är alltid Narnia.
Helst vill jag se Narnia som det var på jullovsmornar, med Aslan som ett stelt overkligt lejon.



Man är jädrigt snygg i alla fall.


I eftermiddag blir det familjemiddag.
Om jag inte får träffa på Calici förstås.



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha..vilken snygging med nya glasses! ;)

Lät som att ni hade en grymt bra dag, synd med knäna bara.. Hoppas de ordnar upp sig!! Imorgon bröjar även sockerförbudet för mig igen, drack cola och åt massa snacks ända in på sena kvällen idag för å passe på.. Hehe!

Pöss

2011-01-10 @ 03:53:15
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0