sugar honey sugaaaaaa´!



nu äääre daaaags!

istället för en fylla och dans på månen som jag också är sjuuukt sugen på så blir det en myskväll med P innan jag far till Öster.

inte vilken myskväll som helst.
efter en månadsavhållsamhet ska vi njuuuuta!


av godis!


jag tror jag smäller av vad gott det var med den första colaflaskan och marabou mjölkchokladen.
sjukt nöjd över mig själv som klarat denna månaden.
efter Thailand så blir det no sugar på veckorna men lite götta på helga.


av de första bitarna att tyda kan jag INTE säga att det har varit SKÖNT utan socker.
att det smakade FÖR sött.
nääää tvärtom.

jem jem.




angående stundande resa hade dagens VF ett HEMSKT horoskop.. har det inte framför mig men det löd något i stil med:

Du har sedan en tid planerat en resa. Det verkar som du gör något att allt går i hågen med det.

Alltså att det inte kommer kunna bli av!!!!!!!!

åhhhhh....

det var inte ens ett tyda-mellan-raderna-horoskop.
det stod... SVART på VITT.

hua.


5 dagar kvar......



e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0