vinter vit.



barrner och jag hade en hel eftermiddag spontant på stan.
i slutet handlade jag lite mat på konsum.
kvinnan framför oss bad oss ge henne en av de vita chokladkakorna bakom henne.
VA?!?!?!?!?! utbrast jag när jag vände mig mot chokladen.
VAD ÄR DETTA?!?!? nu måste jag ju prova!
som vanligt exalterad över nyheter.
hade ingen större förväntan trots den fina asken.

kan ju säga att hädan efter ska det inte bakas med någon vitblockchoklad.
så enkel. så god.
smakade precis som de underbara vita chokladbitarna i B&J´s Baked Alaska.



gillar mitt hår mer och mer.
imorgon får jag klä mig privat och piffa.
det blir bättre än sjukhusoutfiten det.
för vi ska ha utbildningsdag på nöjes.
innebär "sovmorgon", nära till "jobbet" och god lunch plus avsluta med bowling!
sådana fredagar gillas!

jag tänkte visa hur håret kan se ut i upprättläge.

gjorde det lite snabbt bara för er.
ska lära mig mer om mitt hår så ska ni få se när det är på riktigt fixat.



e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Erika, jag tror att jag smäller av såå snyggt blev det ju!! Du ser helt grym ut på nedersta bilden, jag förstår verkligen att du känner dig nöjd och att du har hittat hem.. I love it, skönt att du äntligen fick tummen ur rôva!! =D

Jag har sett reklamen och väntat på att denna choklad skall komma, måste kika efter den imorn när jag handlar.. Vit chohlad is tha shit!!!

Puss

2010-10-28 @ 23:16:07
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Marie E

Jädrans va snyggt. Klokrent.

2010-10-29 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0