att kombinera två jobb.


tröttare än tröttast när jag imorgon går på veckans femte pass och fjärde dagpasset i rad.
5.23 är för tidigt att gå upp.
jag är pigg på dagen och jobbet för det mesta.
så fort jag kommer hem och mörkret faller, då faller även jag.
det gäller att hålla igång gång gång.
så fort man sitter och tittar på tv kommer tröttheten över en.

jag tror sällan jag märkt av mörkeromställning så som i år.


jag kan ju kanske inte fota så mycket av mitt jobb med sekretess och tystnadsplikt.
men såhär kan en morgon cirka 7.30 se ut på medicinvagnen.


denna eftermiddag trotsade jag tröttheten efter jobbet och fortsatte med mitt andra jobb, fotograferandet.


så kan det su ut på andra jobbet klockan 17.30 innan modellerna kommer.

ett jobb jag gjorde för min goa forna klasskompis och sommarens kollega Annelie och hennes familj.
saknar henne.
tillsammans kämpade vi oss genom den första tuffa tiden som systrar efter att ha läst till yrket i tre år tillsammans.
mammakexet!

glad att kunna hjälpa henne och hennes fina familj med en massa bilder.
dock hade nog Annelie väntat sig lite mer spontanitet men med tonårsgrabbar är det inte lätt.

men jag har några fina stenar att slipa på.
får se om jag får tillåtelse att visa någon här.


over and out.
alldeles för sen i säng.
igen.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är som sliter så vännen! Skönt det kommer bli för dig att äntligen få sova ut på lördag och sen blir det partaj!! ;)

Pöss

2010-11-19 @ 01:36:27
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0