Frozen Pineapple.


detta är vad jag ska tänka på när jag ikväll börjar min långa fem dagars helg.


igår var jag ute och käka med ida, elin och A-C.
efter maten på Via Appias kupol med sjukt fin utsikt över Karlstad gick vi till Tempel.
där fick jag en vision av en Frozen Pineapple drink gjord på färsk annanas.
en sådan drink har jag aldrig sett på något ställe så jag började inse att den kan jag nog glömma.

när vi kom fram till baren såg vi en färsk annanas.
så jag frågade om det gick att göra något på den dock var jag noga med att tillägga att det ska vara färsk annanas och ingen annanas jos eller annat slisk.

annanas i andra former än färsk är bara bläää.


det slutade med den ni ser på bilden och den smakade precis som min vision.
jag var i extas!
 
för övrigt såg kvällen ut såhär:


det blåste en aning på taket. kolla in sidecuten.. 

tror ni det var gott eller?!?!?!?!?!



tack för råfilerna som jag fick göra om ida!
å tack för en trevlig kväll alles!


under dagen igår hann jag med besök hos Millan.
vi lyssnad på Mojje, dansade, bakade, lekte i parken och tog ett dopp innan jag skulle hem.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Varsågod och tack själv!! En mycket trevlig kväll blev det med en väldans smarrig drink!! Det var ju inte den sista den här sommaren eller vad säger du?? ;)

Ha en bra jobbhelg nu darling!!

PÖSS

2010-07-23 @ 15:09:33
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: börni

Godda det ser ut då, jemjem. Har du kollat jobbmejlen? ;) PUSS

2010-07-23 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0