cheriepåtäter.



igår när vi firade Elin bjöd hon på en god inspirerande sallad.
så god att jag var sugen på den idag igen.
å när man är gräsänka är mat jävligt tråkigt att laga.

men detta passade perfekt medan jag pluggade på balkongen i stekande sol.
det är så skönt på eftermiddagarna på vår balle.



kycklingsallad med chevré och ugnsbakade delikatesspotatisar.
man kan ju ta vanliga potatisar.
men de var extra billiga på hemköp så jag provade Cherie potatisar.
för det lät fint.
det smakade fint.

toppade det hela med soltorkadtomat dressing.
kul med något annat än pastasallad.

enkelt och kittlar dödsskönt i kistan!
tack elin!


efter pluggande fick jag för mig att ta omgång två med mötet med min värsta träningsfiende: löpning.
jag springer inte långt, men jag sprang längre än första gången.
det är inget fel på muskelorken men flåset... jösses.
det var som sommar ute när man blev svettig och solen sken.

snart är den här med besked.
för innan det ska jag nu i två veckor gå i pluggkoma inför sluttenta.

praktik på dagen.
plugga på kvällen.
möjligen sova på natten.


så ser framtiden ut.


e.


förresten...
Christina Aguilera – Not Myself Tonight
passade kalas att springa till. ännu bättre till fest.
 en annan like it låt..
Keri Hilson – I Like - Jost & Grubert Radio Mix

i like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0