inte bara fotograf.


telefonkö till folksam.
kopplad än hit och än dit.
men jag kom långt med min tatueringsillustration till maria.
en önskan om peace, love and understanding.
hon berättade för mig med slingriga grenar, blommor, hjärtan, peacemärke.
jag skissade och frågade om det var typ så?
jaaa det är det ju!
jag har det i huvudet men kan inte få ut det i bild. det kan ju du!



här är en del av den. den är långt ifrån klar.
men vi kan ju se det positiva med 1 tim och 16 min kö.


ni som inte visste det är jag inte bara fotograf.
så länge jag kan minnas har jag tecknat. målat. skissat. kladdat.
det var så all började.
långt senare hamnade jag med en kamera istället för med pennan.

nu för tiden är med mest foto foto foto.
men ibland målar jag.
lite oftare illustrerar jag.
skissar alltid först.
sedan har jag blivit en fena på illustrator.
det tar tid men det är rackarns kul.

så jag kombinerar mina kunskaper i illustrator och photoshop.
då jag förståligt är snäppet vassare i photoshop.




en mix från en fin skörd illustrationer.



denna dagen har varit som vädret.
jäkligt mörkt och tungt emellan åt för att skina upp ibland.
plus att det varit svårt att andas.
kvavt väder mässigt. panik känslomässigt.



e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0