idag blir jag ett år!



HK07examen

låtlistan som får oss att rysa.
speciellt idag.
idag ett år senare.
ett år sedan en av de bästar dagar i mitt liv.
ni vet känslan när man tog studenten.
den känslan trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva igen.
det fick jag.
och nu verkligen på riktigt.
för egentligen slutar ju sällan skolan efter studenten.
många går ju vidare i sina studier.

examen från universitetet är något speciellt.
speciellt eftersom vi på sjuksköterskeprogrammet har en uppstyrd examen med skumpafrukost och allt.
många andra progam har bara ett hej svejs och går.

vi hade allt och lite till.
sedan att det var ett grymt gäng jag pluggade med gjorde ju inte saken sämre.


åh vilken tid det var, vilket avslut det var och jösses vad fort det senaste året gått!
poff så står man själv med sjuksköterskestudenter och handleder på jobbet.

 
några av oss och lite annat folk firar det hela ikväll med en pizzapicknick.
inne eller ute det var vädret utvisa.
picknick blir det i alla fall!


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0