glöden som nästan slocknade.

hur kan orken inte ens finnas efter en timmes powernap?
hur kan allt kännas som ett berg att bestiga.
men erika sätt dig vid datorn åtminstonde och gör klart bilden till empan.
det är en bild.
till och med det kändes över all min förmåga och jag låg kvar på madrassen utan lakan.

inget fick mig att känna glöd.
inget.

men.

så slog jag på kent.
tittade på inspiration och kände glädjen igen.
kände gnistan fladdra till där inne.
gnistran mot målet.

så tänkte jag på den fin fina lägenheten vi tittade på idag och fick med inspiration.
inspiration och kreativitet är det som gör att man får rätsida på sig själv igen.



denna kom idag.
reflexskärmen 80 cm i diameter med två sidor.
silver och guld.



de ska förstås inte synas i bild.
detta bara för att visa de olika sidorna.
mer exempelbilder med skärmen kommer när jag ska fota på riktigt.



nu ska jag tagga igång mig själv igen.
för jag vill aldrig mer känna som jag gjorde förut.
så nära till bristning. så nära till apati.
blä.
det är inte jag.



e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0