slutet på en era.



just nu känns blogg.se så mycket enklare.
renare och bättre.
det är väl en vanesak antar jag.

nu lämnar jag blogg.se för att föra vidare Erika Louise Kristin till blogspot.com.

det är en enkel anledning;

blogg.se har ingen app att blogga via iPhone i.
sjukt dåligt med tanke på att alla andra stora bloggportaler haft sådana sedan länge.

kanske återkommer jag när blogg.se skaffat en.
kanske har jag då vant mig vid blogspot.com och vill inte lämnna.

inget förändrats förutom utseendet.
bloggen blir den samma och adressen NÄSTAN samma.


erikalouisekristin.blogspot.com


VÄLKOMNA!

och allt mitt gamla ligger kvar här, för även om jag byter så har jag kvar denna blogg som ett arkiv... och kanske återkomma till när en app dykt upp.
som inte kostar 500 spänn om året.


blogg.se försvinner men inte Erika Louise Kristin

go there!


å hörrni nu jädrar ska de blögges igen :D




e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0