tack livet för ännu ett år!

i thailand fyllde jag 27 härliga år.
detta ville jag ju fira med de som inte var med i thai också.
så igår ordnade jag en litta fest.
jag tycker verkligen det är sååå roligt att ordna kalas.

temat på det ätbara vara mini.
minipizza, miniburgare. minisushi, minicupcakes, minimatmuffins, minibakadpotatis med skagen.

jag fyller 27.
mina närmsta vännner gifter sig, skaffar barn och förlovar sig.
jag kanske borde inse att utelivet snart inte är som det alltid varit.
men jag blir inte för gammal.
jag älskar det.
fortfarande.

och man ska INTE ha ångest för att man blir äldre.
att jag närmare mig trettio osv.
man ska vara glad för VARJE ÅR man får.
det är den bästa gåvan, att få leva.
imorgon kan man bli påkörd.




linus upptäckte en oanad talagn. minipizzabagare.

preppar burgarna.

å såhär blev dom.

min älskade robban var här!!!!! hohoho älskar det!
även linda karlsson, en vän jag fann i usa via linda där.
hur kul som helst att hon dök upp!! dubbel hohoho!

jag tror vi var 17 stycken allt som allt.
det blev lite trångt. men det var härligt.



åh bakis ska aldrig mera dricka igen!
så ligger nog många och tänker idag.

medan jag mer längtar till nästa fest.
till nästa gång jag får smutta på lite Amadeus, gå in i musiken och dansa.
visst har även jag bakisdagar då jag aldrig mer vill se en falska Amadeus, en öl eller Jack.

´men när alkoholen får rätt tag i kroppen.
puffar på all lycka i kroppen och gör att den känns ännu mer.
när man hur mycket man än råkar smutta i sig inte kommer till en gräns där allt skiter sig.
när kvällen bara är jävligt bra.

då ska jag faktiskt säga att alkohol och bra, sjukt bra musik gör mig fruktansvärt gott.

detta är tabu.
alkohol är inte och ska inte vara bra.

men jag säger det ändå.

idag längtar jag och skulle LÄTT kunnat dansa i natt igen.


tack alla för en grym kväll!



e.


Kommentarer
Postat av: robban

TACK fantastiska ni för en alldeles superhärlig helg! vi vill komma snart igen, helst till helgen ;-)

2011-02-28 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0