fota tuffa pojkar.



solsken.
röstat för en god sak.
jag har en extra kind i form av en megafinne.
men vad gör väl det när man fått fota tuffa pojkar i ett band.
och en av dem är min snyggaste karl.

grädde på moset denna sköna dag är vetskapen om flera dagars ledigt.
jobbar först onsdag natt igen.
evigheter sen jag jobbade natt så kommer ju vara som ett baktrött monster efter veckans två nattpass.
men jag ser fram emot att prova ugglejobbet.









ni får se upp för dom här grapparna serrni.
arbetsnamnet på konstelationen är Breakpoint.


kom ihåg dom.


e.


Kommentarer
Postat av: p.

Helt stört bra baby!!! Du är så himla himla duktig!!!

2010-09-20 @ 19:28:22
Postat av: Ida

Tack sotis, det ska bli ganska skont att komma hem ocksa, sjalvklart ska ni fa hora allt om var resa!! =)

Grymt snygga bilder!! Speciellt de dar Par ar i forgrunden, sa coola.. Ar Manfred ocksa med i bandet nu?? haha...det kanske han iof har vart hela tiden..

Ses om nagra dagar!! PUSS

2010-09-25 @ 06:29:08
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0