let it snow.



ananas i fil gör mig glad på morgonen.
vita tak, frisk luft och sol gör mig också glad.

jag har gärna snö.
hellre det än grått jävla november.
så becksvart att man inte ens ser gatan när man kör.
ett svart nedrans hål.
nej då föredrar jag snö.
snö ger mig ljus.
snö gör mig glad.
snö ger mys.

let it snow let it snow.

för kallt är det ju med eller utan snö.


ramlade just in på Annas blogg.
jag har fått ett porträtt IGEN.
sånt gör mig glad.
för hon gör mig alltid snyggare.
tack.


kanske inte riiiiktigt innehar de kindbenen.
men jag tror gärna det.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild och hej kindben, precis så ser du ut gumman.. Fast ännu snyggare!! ;)

Du med din ananas i fil..haha.. Dags att komma med något nytt nu va, du som provar allt. Jag måste dock erkänna att jag köpte en ananas häromdagen, för det var allt väldans gott i Sthlm! :)

Pöss

2010-11-15 @ 03:57:37
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0