en lite säkrare framtid.


2009-04-15 20:29:53 skrev jag:
du känns ibland som en T6a.
(en sköterskeelev som går termin 6) istället för 4 som jag går.
det var det bästa beröm jag kunde ha fått.
tack mia. tack för allt. du har varit så himla bra.
hur ska jag kunna tacka dig?
efter det berömmet blev jag lite bättre i själen. slutbedömningen gick också fint.



dit ska jag tillbaka.
till avdelningen och en av de bästa handledare jag haft.
hon och alla de andra ska bli mina kollegor i höst.
nu är jag ingen T4a... heller ingen T6a... jag är KLARRRR och har börjat min karriär!

för idag har jag fått jobb fram till sista januari.

hoppar jädrigt högt och tänker på kameran jag KAN köpa efter sommaren, för att jag slipper spara allt inför höstens kanske jobblösa tid!
och på tryggheten det innebär med jobb.

jag kommer i alla fall kunna vinka in till mina nuvarande kollegor på onkologen.
ortopeden ligger dörr i dörr.
åh jag kommer sakna stjärnorna som gett mig så mycket på onkologen.

ni ska få något riktigt fint när jag flyttar över till grannen.
jag kommer gärna tillbaka.
men det senitmentala inlägget tar vi mot den sista augusti.

nu ska jag njuta av att framtiden från 1 september är säkrad... för ett tag i alla fall!



japp... det var menat att vi skulle bli de nya syrrorna på orto i höst... känns det tryggt?!?!?!
sköjjsan att även få sara med sig som kollega.



e.




Kommentarer
Postat av: Ida

Det känns helt klart tryggt!! Nu kan jag därmed bryta ett litet ben om jag så bara blir ompysslad av dig!! GRATTIS darling!! =D

PÖSS

2010-07-26 @ 18:00:11
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: rebecka

Men Grattis gumman!! Så underbart gött! :) Du är grym!

2010-07-26 @ 22:45:04
URL: http://schlurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0