lamb chops.

efter skön med lite svajjig vinterpromenad då jag inte är helt kry fortsätter jag att visa er USA.


i kronologisk ordning kör vi USA resan i bilder.
det har varit thanskgiving, lindas hem och first night out so far.
så vi är på första lördagen då både jag och Linda var lagom slitna efter två dagars kalas.
vi åkte till Chinatown och käkade på steakhouse och drack deras egen bryggda öl.



här skulle en bild på förrätten finnas men vet inte var den rymt.
broccoli och kronärtskockedipp till bröd.
å så ost på dippen... såklart.



jag beställde in lambchops och mos med cheddarost.
stora stora potioner ofcourse!



gött.



så en klassisk american doggybag fick det bli!



e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fina ni var!! Och jag kan tänka mig att maten smakade för för er köttätare.. ;)

Krya på dig till tisdagen nu darling!!

Pöss

2010-01-03 @ 01:40:10
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0