bakis utan att vara bakis.


idag är en dag då jag känner mig bakis.
trött och ett sug i magen.
sådär bakis utan att må illa.
bara känna sig lite halv risig.
så där bakis som då när man känner allt.
allt känns. som ibland när man är bakis vill man kramas och ha närhet.
jag har alla känslor på ytan. känner mig olycklig och lycklig i ett virr varr.
fast jag är inte bakis. jag bara känner.

jag vill bara vara kreativ när dessa känslor ligger så nära min yta.
för då skapar jag bäst.
så nu ska jag skapa lite.
har redan skapat inspiration.
äntligen är min inspirationsvägg på plats. tack älskade p för borrandet.

den byggs på ett vajersystem där bilderna lätt kan bytas ut.
idag ser den ut så här:






e.

Kommentarer
Postat av: p.

Tack älskade Erika för maten och att du diskade!!! Puss

2009-09-29 @ 22:37:01
Postat av: börni

Symtomen tyder på PMS Erika ;)

2009-09-30 @ 02:49:13
Postat av: Ida

Vad snyggt det blev darling! Hoppas att du känner dig bättre idag och att du är laddad för basket.. ;)

Pöss

2009-09-30 @ 16:03:31
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Janni

Sv: Tack så mycket :)



Ja det var inte det lättaste att hålla tyst. Men det var värt det. Vi ville vänta tills efter v. 12 iallafall och sen bara tickade de extra tre veckorna iväg eftersom vi var på semester :)

Nu känns det skönt att det är helt offentligt iallafall så man slipper mygla om det! Man har ju fått en hel del gliringar från de flesta håll och kanter..

2009-09-30 @ 17:15:06
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0