nyheter är till för att provas.



hur länge sen var det jag åt stekt strömming most och rårivna morötter?
hur enkelt är det att göra?
och HUR GOTT ÄR DET INTE?

igår när vi handlade tog vi tillfället att köpa färsk strömming och göra denna underskattade rätt.
lovley.


i affären tornade även en nyhet upp sig. och de som känner mig vet att jag provar ALLT nytt.
spelar ingen roll vad det är nästan.
så igår fick dessa följa med hem.

smaskens.
och jag måste ju prova dem nu, jag är faktiskt inte hemma i adventtider.
då är jag i staterna.

pepparkaka med chokladfyllning, kan det blir fel?


dag för ett spinningpass.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Blev också sugen på att prova stekt strömming, såg riktigt smarrigt ut! Och kakorna inte att förglömma..var de smarriga nu då..? ;)

Ses sen! Pöss

2009-10-01 @ 11:21:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ooh, denna dära Ballerinan såg inte dum ut!

Hoppas allt är bra.

Kram!

2009-10-01 @ 23:47:51
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0