tröttsamt.


vi firade Far en dag innan dagen Far var inne.

dock blev det inget tillskott på kontot.

men vad gör väl det när man har varandra och god mat?
förrätt;

mam ser lite trött ut. blir varmt i köket.


jag är så trött. trött i hela huvudet.
uppsatsen tar just nu kål på mig.
för att den stressar mig så.
det är bara 10 dagar till inlämning.
lagom till det krashar som sagt datorn och Ida blir sjuk.
det var en bra start på denna vecka.
att jag dessutom inte förstår det vi behöver ändra i uppsatsen gör inte saken bättre.
jag är trött och ledsen.
min älskling ligger nu på något lager och väntar på att slussas till Linköping för operation.
IVA vård efter det och sedan kommer domen hem.
en fet faktura om jag vill få den bra... eller om jag för en gångs skull har lite flyt... går det på reklamation och Acer står för kalaset.
det händer ju sällan.
men OM det är grafikkortet som pajjat vet jag inte hur jag skulle kunna ha förorsakat det hela.
om det inte samlats massa damm och överhettat det.
säkert.

ingen idé att spekulera.
kanske är ett fult virus.
kanske inte.

borta är datorn i alla fall.
för nu. och det gör ont i mig.


jag har som tur en en annan älskling som är världen bästa.
jag har fått installera mina drivrutiner till kameran samt Photoshop på hans dator.
(dock ska det ju ALDRIG gå fel fritt när man installerar. hatar att installera.)
han gör dessutom en ostmacka åt mig nu.
trots att han också haft en jobbig dag och är dödstrött.
tack.

det ska inte dröja länge innan vi ramlar ner under våra nya prickiga lakan.


16 dagar kvar.

å som jag längtar.


e.

Kommentarer
Postat av: p.

hoppas mackan var god älskling?



det ska bli så skönt att hoppa ner. Puss

2009-11-09 @ 22:17:55
Postat av: Ida

Usch och fy för dumma datorer!! =( Jag väntar med fasa när Henkes ska börja dumma sig och påminner mig själv om igen att jag inte sparat alla värdefulla bilder... :/

Jag hade också tänkt ta en bild på våra prickiga lakan nu när jag ska byta efter tvättning..haha.. Bloggarna tänker lika.. ;)

Ha en bra dag trots allt! Pöss

2009-11-10 @ 15:38:08
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0