jump for joy.


nu är den inte längre i våra händer.
första utskicket av HELA uppsatsen har nu nått våra handledare.
på måndag får vi domen på den.
om den ska skickas vidare till examinerande lärare eller göra några justeringar innan det.
eller det värsta av allt.... ATT DEN MÅSTE GÖRAS OM.
då måste dessa justeringar ske på måndag.
för natten till tisdag lämnar jag Karlstad för Arlanda.
men just nu kan jag inte göra ett skit åt det.

så istället ska jag:

pussa P till han går sönder
packa väskor
fika med Hein
luncha med Ida
smaska middag hos och med mam och pap
fira 2 år med P
spela badminton
träffa några ur klassen
gå på restaurang med P
få tag i arbetskläder från sis
pussa P ännu mer
ringa Linda och checka av min lista av frågor



så tills det är måndag kan jag va gla... sen får vi se om jag gör ett sånt här glädjeskutt efter handledningen.
kanske inte behöver hoppa så här, så att halsen blir en enda haka och att man ser ut som en förkrympt gosse.



6 dagar kvar.

e.

Kommentarer
Postat av: p.

p som i puss! det är jag det...å jag vill ha massor med pussar innan du åker! Puss

2009-11-19 @ 23:18:24
Postat av: Ida

Haha...jag tycker absolut att du ska göra fler såna hopp!! Såg riktigt lycklig (läs rädd & rolig) ut.. =)

Mysigt med lunch imorn... Men du får Inte åka Erka, en hel månad utan dig Och Linda! Nej fyy...ta mig med bort från detta hemska novermberväder!!!!

PÖSS

2009-11-20 @ 00:19:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Sara

ja nu börjar det verkligen närma sig Erika! Så grymt roligt! Hoppas på ett låångt blogginlägg fyllt med bilder när du kommer hem :) Jag måste bara berätta att jag drömde sååå konstigt om dig inatt! Drömmen höll på hela natten kändes det som och handlade om allt möjligt, slott, medeltida berg & dal banor, det va ett äventyr kan jag lova! Vaknade av att jag höll telefonen mot örat och pratade med dig! Haha fast telefonen var inte ens på! Sjukt =) ha en super bra helg nu!

2009-11-20 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0