arrival.

uppdatering:
resan gick smidigt och klarade alla nervosa kontroller.
dock HATA ATT SITTA I ETT TRANGT PLAN I 9 TIMMAR! (efter bussresor och forsta flygningen)
jag fick ju reda pa att jag har en rumpa i alla fall.
men som sagt ska inte klaga anslutningar och vaskor flot pa bra.
att det ar over hela havet gor ju att det tar sin lilla tid.
men val framme stod vi i bilko i 2-3 timmar for att komma hem till linda som vanligen tar 40 minuter.
i borjan var det dock spnnande.
american style.. barndbilar och ambulanser som tutade och blinkade sig fram genom den langa kon. for stoppet berodde pa en olycka.
ja det ser ut som pa film.
hohoho.
tror jag anpassat mig relativt bra till tisdsomstallningen da jag anda inte fatta vad klockan var i Sverige sa spelade inte 6 timmars skillnaden sa stor roll.
holl mig vaken till 22.30 med en liten nap i soffan nar vi kolla film i och for sig.
sov till 8 imorse ungefar.
sa det har ska nog ga bra.
for ovrigt har dave och linda ett urmysigt litet place. som de har kampat for at hinna klart innan jag kom, sotisar, och sa fint de har gjort!
bilder och det far komma senare om vi lyckas installera kamera drivrutinen pa daves dator osv.
annars vet i tusan hur det ska racka med 250 bilder pa en hel manda i detta land.
jag maste ju ladda over bilderna aven om jag kanske inte far up sa manga har.
nog tjatat.. men nu vet ni som vill veta att jag ar framme och mar fint.
tyvarr kostar det ju endel att anvanda sin mobil sa det far in case of emergency.
e.

Kommentarer
Postat av: linda johanna.

härligt att höra! ät allt du ser o måste prova o njuuuut :)

xxx

2009-11-25 @ 16:11:08
Postat av: Marie E

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 17:48:48
Postat av: MarieE

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 17:49:15
Postat av: MarieE

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 17:51:07
Postat av: Marie E

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 17:52:02
Postat av: Marie E

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 18:05:42
Postat av: Majsan

Härligt att allt gått bra. Lycka till på praktiken.

2009-11-25 @ 18:29:05
Postat av: Marie igen.

OJ, mammas dator är helt knäpp. Full i virus skulle jag tro.. jisses, va många det kom. Haha, sorry.

2009-11-25 @ 18:31:14
Postat av: Hagman

Bli inte överdrivet förtjust bara, USA är ju ett elakt land... =) Ha det super!

2009-11-25 @ 23:28:34
Postat av: Ida

Skönt att du är framm gumman! Och jag kräver kort från deras nya place, så se till att fixa de där på Daves dator.. Du ska ju ändå va där hel en månad! :o)

Puss på dig!

2009-11-26 @ 10:01:07
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0