vad är bättre än en stek i bakismagen?


göken, sandra och jag började kvällen i mitt gamla hus där göken bor.
på hästen. vidare till the crown hos emelie och ida.
det var kul att träffa litte fölk som man aldrig ser annars.
men det var väl ingen rockafett fest där, men trevlig förfest.
så drog vi tre till arena bar för ett glas.
sedan ville vi dansa. sandra tackade nej till dansen.
jag och göken tog folket på harrys med storm.

harrys är ett ställe jag går till med låga förväntingar och senaste gångerna har det var så tossigt roligt!
man bara härjar och dansar, känner nån eller ingen. men man bryr sig liksom inte utan svirar bara runt.
det är härligt!

göken avslutade kvällen med en skagenröra ansiktsmask från sjöqvisten.


idag skulle jag och p åkt itl ski sunne och dragit några varv i backarna.
men vädret talade för isiga jobbiga backar.
det är det värsta jag vet så jag står hellre över.
men åh avundas börrni som fått en vecka i alperna. gott gott.

jag och p tog frukost/brunch på stan istället.
tog en repa på ikea och drömde om vår med att vilja pynta balkongen, men inte riktigt säsong än.
men snart snart.

sedan stod det kalvstek på menyn i mam och paps kök.
och vad är godare i bakfyllan än en riktig söndagsstek med syltlök och gelé??


e.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0