sun is shining.

dagens tema: SOL
här kommer en av mina fashionpics på temat.



sol sol sol.
vaknade och såg att det var sol bakom sovrumsdörren.
klockan var närmare tio och jag var fortfarande ofantligt trött och hade kunnat sova tre timmar till.
men nej. ut och fånga solen.
med hein. vi tog en halvlång promenix och besökte sedan stan, lagom fräsha i mysbrallan.
käka en varsin räkwrap på maché. sååååå fruktansvärt gott.

igår när jag satt här vid burken fick jag svar från G U Hospital som jag mailat stans längsta mail till angående praktik plats till hösten.
de skickade mig två rader. vågade knappt läsa dem.
eftersom det var så kort.

men det var kort och GOTT.
vi kan säkert hitta en plats åt dig, what kind of nursing och när gäller det?
waaaeeewaaweeiiioo.
hihi.
nu gäller det bara att klura ut något begrepp jag ska studera och vilken del av sjukhuset!
tips?
akuten lockar.

så strax innan jul blir det en resa mot USA och Washington DC och LINDA min LINDA om allt klaffar.
det är en bit på vägen kvar fortfarande.
tusen olika vaccin, lungröntgen, papper, visum och en massa jokks.
men bara att jag fått ett svar gör mig glad!
att vi även fått svar på farmakologi/sjukdomslära III gör mig också glad! jag ropar inte hej än, men om barran sett rätt så har jag klarat mig.

på torsdag fyller sara år.
tycker jag har anledning att fira, inte bara henne!


sun is shining och jag var fick   previlegiet att vara ledig och ha en bra glad dag!


imorgon är det en dag på OPERATION VÄST.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul med USA gumman - hoppas verkligen de fixar sig.. Vilken bra erfarenhet! =) Lycka till imörrn nu! Pöss från en tröttis (kolla tiden! pust!)

2009-03-18 @ 05:00:21
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0