tårtkalas.


idag fyller älsklingen år.
jag förberedde tårtan igår och innan han kom hem från kalas i Arvika imorse så satte jag ihop allt.
tycker inte om när tårtor är för "blöta". tårtor är inte min grej överhuvudtaget, men kul att göra dom.
med en kille som inte tål mjölkprotein men älskar chokladkakor/tårtor får man klura lite.
blev en chokladtårta med chokladkräm och marshmallows fluff i.
helt mjölkfri!
verkar god, ska smaka ikväll på födelsedagsfikat.
p smakade imorse efter brakfrukosten jag dukat upp.
han såg nöjd ut över tårtan.
kanske inte den finaste, hade tänkt något med gitarrer och så. men tiden blev knapp.


en lite trött kille efter nattens fest. men fin ändå. här i en av mina presenter, tshirt med en freestyle.


e.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0