monki is my castle.


åh nu är det inte långt kvar.
officiellt började prakitken idag.
men vi på psykdelen hade intro på skolan.
imorrn är jag ledig pga läkarbesök och börjar på onsdag och fortsätter på helgen.
det känns mest jobbigt med praktik just nu.
egentligen jävligt kul också.

struntade i det ämnet en stund efter introt och mötte upp bästaste anna på stan för en machélunch och obligastorisk koll på ltie shopping.
hon hittade två av mina fynd!
ett av dem ser ni här.. jeans leggings från vila.
jag som behöver jeans och gärna svarta.
åh de e så sköna och snygga. dock ingen rea.

det andra fyndet får ni efter kvällens spinning.

annat som jag hittade var efter ytterligare sväng på monki.
accesoarer.
en turbanmössa, muddvantar och ett flätat hårband att ha på diverse sätt.

nu e det bråttom till sats.
återkommer em mitt sista fynd ikväll.


håll till godo med de svarta fynden så länge.


e.



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh det blev ju fint det där! Fan skrev ett inlägg på min blogg å nu blev alla arga på mig. Tusan också

2009-01-26 @ 21:22:58
Postat av: Ida

Snyggo!! Jag har också shoppat Monki idag..det du! Men jag är ju inte lika bra på de som sig förstår.. Jeanslegginsen var grymt snygga och såg riktigt sköna ut också!! Pöss

2009-01-26 @ 23:21:51
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0