det luktar gran.


allt är vitt.
julen är över och jag är så glad att jag hann komma hem till den!


dessa två var värdarna för huset där julaftonen spenderades!
sis och daniel


julen börjar när lutfisken är på bordet kl 13.

galet gott.
 sedan blidde det kalle och fika.
och väntan...


innan tomten kom gick vi ut och tände islyktor.




liten var rädd för tomten. när han gick sa hon "jag älsker tomten"




för det var någon liten som var RÄTT nöjd med sin tomte.


en grön säck som hon önskat. och en ny docka... en killdocka dessutom.. tio poäng!


av oss fick hon ett bedårande litet kakfat från USA... hon är en liten husmor denna tjej.
mammig så det förslår.


efter klapparna var det dags för STORA julbordet. syrrorna och morsan ståjar runt.




vi avslutar med att spela Ps och mina nya spel.
ett var Googleeyes.
allt blir kul med ett par fula brillor.
detta på en förfest i framtiden kommer bli sköj!


(obs! jag dricker julöl men för mig är julen INTE en suparhistoria! jag tycker det ska handla om de minsta och jag tycker INTE det är ok med tokfulla människor bland de små! ett par öl är ok men INTE fylla. ville påpeka det då jag ser ut som stans fyllo på den bilden med glasögona och flaskan.)



julen går alltid för fort.
jag älskert!


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0