jag är vinterns pimp.


säger bara några rader om köck tentan.
det var 2 tentor i en.
en med farmakologi där upplägget var som de hade sagt och dessutom kändes det bra, men kuggar jag den kan jag bara skylla på att jag inte kunde och inte på lögn om upplägget.
däremot hade vi en sjukdomslära del där upplägget inte alls vad var de hade sagt.
mer än så orkar jag inte säga om det och det kan gå hur som helst på sjukdomsläran.
jag har aldrig haft tur i lotteri så varför skulle jag ha det nu?
den delen var ett jävla lotteri!

så jag och de jag hann snacka med innan jag drog var lika förbannade på tentan som mig.
så det var inte bara jag.

för att stilla mig drog jag ner på stan och tog en runda.
gick och tänkte att Anna skulle ju hem typ ja NU denna helg eller så undra hur det blev med det och så stötte jag på henne!
det var fint!

så det blev en fika med anna på mat och muffin och vidare till myrorna. we looove.
hittade ett par sjukt sköna och varma vinterskor.... 1 fuckingstorlek för små. suck.
men anna kom med fina pälsar och då blev jag sugen på pälsjakt istället.
jag har typ letat efter en snygg cool päls i evigheter men aldrig riktigt hittat den.
antingen blir man to much pimp eller för bred eller för billig eller...
ja.
men nu hittade jag en!
för 160 bagis och tur som är en fuskis!
lagom lång, mitten av låren och en skön brungrå färg.
tack den tog jag och blir vinterns pimp.

letade ju efter en portmonä också.
en rödmetallic fick det bli.
fin fin.
och långa vantar till min ida sjöstedt jacka med silverfoder, så jag kan vika upp ärmarna.

nu är jag redo för vinter har både päls och björnfitta!

ikväll blir det tvätting!
uuuuu va kul!

e.





Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är ju inte mycket för Myrorna och begagnade kläder men den där var grymt cool Erka och vilket kap!! Gött mos! =)

2008-11-03 @ 16:03:33
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Men tjuuuuusigt!!!

2008-11-03 @ 18:28:32
URL: http://schlurp.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh det va så trevligt att springa på mig och japp, jag skäms lite för min fina vargpäls men herregud vad fin den är. Ribb blev mycket upprörd! Jag snor bilden, hoppas det är okej. PUSS

2008-11-03 @ 19:53:38
Postat av: Janni

Fan va värdelöst med tentan. Min var inte heller rolig :( Tur att man får fler chanser, även om det är värdelöst att behöva skriva om den..

2008-11-04 @ 19:10:27
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0