bränd.


så vart det kväll av lördagen och vi trotsade vädret och klädde oss somrigt. what the hell det ÄR snart JULI!
gjorde det dock mer höst mysigt till förferren men ljus och så men men.

efter osten och kexet våldgästade vi våra grannar kasper, jesper och jonathan.
ninja och jasper hakade på ut.
ninja är en finsk tjej. skitfin tjej med skittufft namn.

väl ute.
ja visst hade jag kul. microlinda flög som en boll i ett flipper spel på dansgolvet. utan att hon själv ville det.
köttmarknad där folk sliter i en.
ne fy fan. arken no more liksom.
så ringde jag p kl 4 och saknade ihjäl mig.

dinos med ninja, jasper och börnii va bättre.
bäst var mina två frenchkorvar varav en fick jag gratis. de där ålänningarna har ju ingen koll.

söndag.
bakis och söggelmat i bott på la strada i stan.
sedan chirre, dirre OCH le candy. BOLL!
och bakisnärhets saknad i bott!

vi låg även på nabben och lapade sol. jag glömde solkrämen och låg visst på en och samma fläck med bikinin lite för högt upp. look at the picture below.

idag var en tung dag. första dagen av 10. regn och mulet. segt på jobbet och trött.
kom hem och hade tänkt mig en powerwalk till bibblan för att kika på internet.
powerwalken uteblev. till min glädje fann jag nät hemma i lägenheten!!!!!!!!!!!!!
gosh vem gav mig det! jag ska inte gå ifrån eller stänga av datorn förrän internet helt lägger ner eller åskan börjar gå.
hallå msn och skype!
jag kunda ringa linda i usa! jejejejejejejejjej!!!
hon börjar collage idag tuffit!
dock är det bara hemnummer som är billigt att ringa.

hittade även ida på catwalken på hennes blogg så försökte få tag i henne och säga att hon var snygg och höra läget annars. men hon va ju inte hemme :/ i will try later!

9 dagar kvar.

e.




ännu en dag att stryka!



le Wall!
hahahahah.



sommar i regnet!
parteeii.


observera höjden på bikiniöverdelen och randen på magen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha..grymt snygg bränna bruden!! Och såå fin blommig klänning- vill ha!!!! Men vi har iaf beställt från Forever nu, så då kan jag också skutta runt i fina klänningar sen. Men varför har ni så fint väder och inte vi..hmm.. Det är du iof värd när du får pina igenom en sommar på den där lilla ön..bra att ni stryker dagar iaf..söta ni är! :)Tack förresten!! Blev glad när Henke sa att du hade ringt, mindre glad att jag inte var hemma, men mer glad när du fanns på msn..jippie!! =) Ha det gott vännen!! pösssss

2008-06-30 @ 21:16:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Cica

Shit, vilken snygg solbränna du har! =P

2008-07-01 @ 09:04:31
URL: http://cicataso.blogspot.com
Postat av: Robban

JÄTTEfin klänning, Erika!! tror jag är kär i den :)

xxx

2008-07-14 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0