grill o dill.

igår var det grill hos cica!
så jäkla gött! jemjem.
sol på uteplatsen, köttet perfa och ölen var kall. jag mådde fint.
sedan åkte vi på rundtur runt halva åland. det var lemland, lumparland, lumparby, lumpo, kokovägen, lumpsund, lembo, lemsund lembemlumparbumpar. jag fattade härrta ;)
men det var mysigt och en himla massa skog! hahaha.
ja jösses.
denna helg är jag och börnii ledig for the first and last time typ ihop.
så vi hade planerat picknick och jordgubbsplock och jokks.
har varit sol i några dagar och vi vaknar till mulet och regn.
så det blev lite "stads" koll och lunch på svarta katten om en stund istället.
är det dåligt väder kan man inte göra något.
ikväll blir det ferre.

some piccos från gårdagen.

(kul med alla kommentarer.. thanks!)

e.






här landade vi med bussen vi åkte med till Cica.


mitt ute på åkern fanns en skyltstolpe.
biblitoek åt vänster ocvh post åt höger, typ.
vart då? i ladugården?


börniis karriär mot sjöman!
(som många här jobbar som)


jäääääääääääääässssss!



jem jem jem.. efterätt!



Kommentarer
Postat av: robban

fina sommarbilder, peo!

fast det verkar liiitet. precis som jag har det i min sommar :)



xxx

2008-06-28 @ 14:14:20
Postat av: Cica

Fina bilder... =) Vi skulle behöva fara mot norra Åland oxå innan ni far hem! Får kolla våra scheman, om d passar?!

2008-06-29 @ 11:03:52
URL: http://cicataso.blogspot.com
Postat av: börni

kul att cica har 2 olika tisches på sig, haha!

2008-07-11 @ 14:02:47
URL: http://erikalouisekristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0