ganska mycket minus men lite plus.

fortfarande på ön.
jag vet inte jag.
det är väldigt litet och det känns som vi hamnat i kil fast på en ö.
underligt.
jobbet är helt ok. lätt förtjänta pengar kunde det varit.
men det känns inte så lätt.
saknar p så jag går sönder och vantrivs med tanken att jag inte har något liv här.
efter jobbet .. vad gör man?
rastlös!
finns liksom inte mycket vardags sysslor när man inte har vänner, riktig bostad eller så runt sig.
jag och linda jobbar mycket om varandra så man kan ju inte hänga så mycket med den kompis man har här heller. haha.
i wish it was agust.
fattig dessutom.
hade jag ändå tjänat pengar som i norge hade det varit en sak men inte ens det.
bara att härda ut.
time will tell. enligt åländarna blir det mer folk efter midsommar.
men åländare ska man inte alltid tro på.
;)

sex veckor kvar.
på torsdag kommer p. ni kan ju förstå vad jag längtar.
3 härliga dagar ledigt över midsommar och så kommer han.
weeeeeeeeeeeeiiii!!!!!!!

något postivit om ön då:
visst är det litet men samtidigt har det sin charm.
det var nog det enda jag kunde komma på just nu.

tyvärr.

allt fint hemma? hör gärna av er. sms är dagens höjdpunkt näst efter samtalet med p.
;)

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman!! Förstår att det känns trist och tomt utan Pär.. Men nu är det inte långt kvar till midsommar och sommaren kommer gå fort, det brukar den göra. Visste inte att du kunde ha mobilen där borta, men då ska jag absolut skicka något sms då & då..så du får bli lite glad!! =) Ha det gott nu!!! Kramis

2008-06-16 @ 14:34:46
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Linda

puuuussss, lille skitonge. Du klarer detta ska du se!! Det kanns alltid tugnt i borjan!! Tanker pa dig!



puss puss

2008-06-18 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0