tantinspiration.

en skön vinterpromenad till stan.
frosten ligger tät och kylan biter i ansiktet.
bubblet och rötjutet inhandlades för festligheten inför det nya året.
jag hade min päls och en bag in box i handen.
kände mig lite som en dam som super i garderoben.

en dam har jag blivit efter att ha tagit hem farmors gamla ting.
jag är glad för det hon gett mig i arv.
farmor inga.
och farfar sven.



en idé min mor gav mig. jag inspirerades och ska på nyårs bordet duka dessa med flera drickglas bredvid vinglasen.
alla vattenglas i olika utformning.
fint.

nu är det dags för underskattad mat innan jag ska till jobbet för att ge tanterna kvällsmat och läggning.
fiskbullar i dillsås, potatis och rivna morötter.
såååå gott.




Kommentarer
Postat av: Cica

Guuud, vilka fina kaffekoppar! Superfina...jag tycker att det är så fint/mysigt när man ärva gamla saker. =) Gott nytt år om vi inte hörs före. Kramar

2008-12-29 @ 22:30:09
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0