sorg.


vackra och oskuldsfullt nya.


sorg.
jag lever med mina hörlurar och min mp3 i mobilen.
sorg.
sorg.
fick lurarna när jag fyllde år och de har varit överlägset de bästa.
alla andra större lurar går sönder i väskor och annat när man fraktar dem.
dessa är mina darlings.
de håller, de går att dra in sladden och vika ihop dem.
sladden är tunn tunn tunn. precis som en sådan tråd man har till persienner.
väldigt hållbar!

efter all väskåkning och ner och uppslitning har de hållt.
igår satt ja med dem vid datorn.
la dem bredvid datorn.
inget slit. inget farligt som kunde skada dem.

nu är det ett hack rakt i sladden.
som om någon skurit i dom.
döda.
trasiga.
borta.
huhuhuhuhu.

och jag vet inte hur detta hack kommit dit.
som sagt persienntråd slits inte sönder lätt.

p försöker med HLR på dem nu.
åhhh.


snart ska vi handla inför morgondagnes sena inflyttningsferra.

e.



smutsiga av något jag inte visste fanns nära. något vasst.
det KAN vara en trasig jävla porslins tomte!
åhhhh hemska tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0