julfika.


underligt, ska iväg och jobba och klockan är åtta.
jag burkar börjar kl 7.
idag börjar jag halv nio.
antar att jag ska hjälpa till med julstädningarna.

igår var det julfika med tjejerna.
det bjöds på muffins och candy.
julmust och rockyroads som elin hade bakat.

jem jem.
fetto slebbo.

vi bytte julklappar för en 50 lapp.
jag gav en rosa skruvmejsel med bling bling on och ett cupcake lipbalm i rosa.
tjejigast möjligt.
jag fick heins paket.
åhh en så fin sjal.
mörkblå med massa blommor.
meeee löööve!

fast bästa julklappen var nog att lindis var back igen.
så kul att ha dig hemma så jag måste lägga upp lite bilder på dig.
trots att du inte gillar alla.

time for work!

e.


familjebilden.


mina godjulmuffins med små smår granar på sidorna.


smarrig bild, men jag vet att du hatar mig nu linda. sorry.


tar hon eller ger hon?


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ger faktiskt - 2 paket tom!! hehe.. Jag lånade en bild av dig, hoppas det är ok!! =) Bilden på Linda med muffisen var ju jättesöt på henne, jag i bakgrunden ser dock inte helt nöjd ut..? Koncentration kallas de! :o) Hoppas du får en bra dag på jobbet!! Inte många timmar kvar nu.. Puss på dig!

2008-12-23 @ 10:33:44
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0