jag är expert på monki rean.

nu är julen slut slut slut.
utgång på juldagen som de flesta säkert brukar köra.
jag har dock senaste åren lessnat och tappat sugen för det då köerna och trängseln är ju som på rean. fast man är full och får inte handla billigt.
men iår var jag riktigt sugen! berodde nog på att linda var hemma också.
trevlig för fest hos ida och sådär ute. BMB är ju BMB. jag är rätt trött på det.
fast avslutningen var inte den bästa heller. att de aldrig lär sig.
men men.
kul var det ialf.
igår var det kalkonmiddag hos mam och pap följande av ett arbetspass på kvällen som fortlöpte ganska rofyllt.


kvällens outfit
lacktopp från åhlens
skärp från gina
penkjol från h&m
skor från skopunkten
rosörhängen från h&m rowells
blommor från h&m

billiga och vanliga affärer.


några av juldagens bilder från ida




idag gav jag mig ut och gjorde det är bäst på.
rea.
jag hade fokus på en affär och råkade visst lägga alla pengar där också.
monki.
överlägset bästa rean och skönaste plaggen.
jag lyckas alltid fynda där.
satte på mig skygglapparna och plockade åt mig plagg efter plagg.
slutade med en härlig hög i garderobskön. väl inne i provrummet sket jag i den enorma kön utanför.
fick prova igen och igen för tillslut fick jag solla.
även om det var rea lyckades jag plocka åt mig så att jag inte hade råd längre.
tillslut så kom jag ut med detta:



skorna är det bästa. åhhhh.
oversize skjortan är inte dum heller.
den gråa tröja en tok skön.
jag är nöjd.
p hittade en tetris tshirt.
sedan gick vi till amigo och käka pizza.
där satt vi i två timmar.
mysigt.

e

Kommentarer
Postat av: pärka.

Massa snygga grejjer! Puss

2008-12-28 @ 18:14:22
Postat av: Anna

Ohhh den där rosa t-shirten va du hemskt söt i!

2008-12-29 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0