solen lyser pa fjällbrynttuben.

image26




finns väl bara en sak att säga: AJ!
men idag ska det bort.




sen vill jag fortsätta med varens mode. min nya var jacka med tillhörande sandalett.

image24image25
image23image34

hett

glömde skriva i dagarna om mitt sverige paket att det även var en fjällbrynttub med. bärs numer i min jackficka. jag vet mam o pap skicka den till rovi. sa den borde vara i hans.


image27
image28
image29
image30
image31
image32
image33

efter senaste nyheter vill jag prata om varen igen. blommorna slass med höstlöven utanför vart hus. blommorna har sin tid kvar. löven ska bort. i vart VW vralak akte vi till sternshanze igar. där är det sthlm söder känsla och berlin i ett.
fast igar mitt i den stek heta solen kändes det som ett medelhavsland. dessutom smarra vi firre.
60 bagis för den tallriken. juste!
bäst var ölen i solen. nu kan säsongen börja. yej!
dock ser ölon ut som vatten pa bildena. men det är alsterwasser. saaaa god sommaröl!
vi skaffade ocksa en hund. jag hatar när hundar glor pa mig när jag äter. stick! dumma hundar. har svart att charmas av dom. kan klappa o gosa nan minut. men leka och tycka de är sa duttia när de sitter rullar och hoppar. näe. dumma är dom. men skönt för diego att fa komma ut fran grannens lya. det unnar ja honom även om han e dum.

underbart.

förjävligt.

solen skiner tan är opererad och det värker trots smärtstillande.inne far jag stanna.  tillbaka imorrn för förbandsbyte och nat stygn tror ja. jag fattade inte. ha. men jag förstod det mesta sköterska sa pa tyska.. weiii och läkaren pratade engelska. hans dotter gar pa internationell förskola och rättar sin far i engelska. sa han sa att han ville öva sin engeska. dotter är 6 ar.
far nog lov att skippa skolan idag. skit. da missar jag ju. far se.

e.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Kul att lägga upp ett äckligt sår som första bild... min aptit för bananen försvann ruggigt fort haha. Kommer du hem till helgen?
Kram

2007-03-28 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0