ny vecka, nytt liv.

47 grader klarbla himmel och vaaaarmt vatten.
sista dagen med lollo och forsta dagen pa en ny vecka med ett nytt liv.
angesten for mitt pinsamma moment pa melpo var som bortblast.
igar var det pokerplatning, trakigt. jag gick i min nya asskona mysbralla fran billabong. jag kommer bo i dom. hade inte tankt ga ut. drack lite pa pokern. gratis. blev mer och mer pa. men allt dog nar jag och frida fick ga upp till grabbarna.
de som vinner pokern far limo upp till grabbarna och gratis helror hela kvallen.
kung i baren liksom.
jag platade dem men drack lite mer gratis. men nej. mysbyxor erika.
hem med dig och borja livet imorrn igen nar han ar borta och du slipper skammas.
PLUPP!
sa entrar mannen grabbarna och jag hangde vid pokervinnarna och undvek. men anda hans sista kvall men far val anda saga hej. eller? fast fan vad pinsamt.
gick nagra varv och platade lite annan skit. efter femte varvet var jag sa illa tvungen.
- vad tod dig sadan tid att komma hit? borjade han.
- jobbar som du ser
pinsamheten var ingen pinsamhet den hade tydlgien varit mycket uppsakttad. sa bort emd angesten och makten back to me. till saken hor att han hangde med narga chickas pa stranden som jag sett fast inte visat mig for.
- sag dig pa stranden varfor kom du inte fram? fragde han.
oh du gav mig den... han sag mig men varfor skulle jag sett han.. hade jag ju men...
- om du sag mig varfor kom inte du fram?
tvekan.
- bra svar, erkannde han.
- got ya.
nojd eftersom jag de senaste dagarna bara legat o undrat om jag ska ta mig over denna pinsamhet och ga fram eller inte och inte gjort det. nu fick han kanna sig dum for det.
mohha makten kom allt mer till mig. vi bestamnde att hanga sista natten. dra ivag efter grabbarna eftersom ja inte skulle festa och de skulle upp tidigt. fast han var full som en kastrull.
ok tankte jag what da hell.
klockan narmade sig stanging jag plockade ut vaskan som jag lamnat i baren.
vander tillbaka. oooookej. chickas frans tradne klangandes och fullisen var inte sen.
stod ett tag och sag vad det var fragan om. trandge mig emellan och viskade
- vi kan skita i det om du vill.
han velade  men jag hade redan bestamt mig. det finns granser. jag har gjort bort mig en gang. det racker. tanker inte krypa mer nar jag fatt makten.
vantar in. han ska inte fa nojet och bara se mig dra for dessa chickas. sagt och gjort. plotsligt skulle de vidare till blue.
han reser sig mot utgangen. icke lilla killen. den gar inte. min hand hart i trojan stabilt och hart. han ar ostabil. simmig i blicken.
- du du far hanga med vilka du vill men sta inte och fornedra mig pa det har sattet.
troligen hade han ingen aning om vad han gjorde men anda.
-eh nej sa ar det inte .. borjade han
en kall blick fran mig
- ja jag ar en dalig manniska fortsaatte han desperat.
-inte martyrstilen, den funkar inte avslutade jag.
ett forsok till nan hejda kyss kram jag slingrade mig ur och sa nahej du och gick stolt hem
sa javla skont. ingen angest for den pinsamma incidenten mer, och inge besatthet mer, for en fyllis vill man inte ha. ingen barslampa som aldrig kommer sluta med den stilen trots 30.
pavag hem var jag lite lag.
men imorse.
aldrig har mandag kants sa skon. transferbussarna kom och gick. folk byts ut pa mandagar. varav han. niiice.
ny vecka, nytt liv.
skont att vara besatt ett tag och fa bort tankarna fran rouven en stund. annu battre att fa avsluta besattheten sa och veta att pinsamheten inte ar nagon pinsamhet.
dock fanns en annan sak som inte var sa bra denna mandag. lollos sista. hon skulle ocksa aka transferbuss idag. skit. ensamt imorgon kl 10 nar vi brukar ses for beachen.

forsat doppet var sa skont jag log at mig sjalv nar jag guppade runt. inget besattspan pa stranden. borta!
en timme senare kanner jag igen ett par short. jag bara men josses jag trodde det var han till lollo.
det ar han. va???
nej da var det 9 pa kvallen inte morgonen.
men jag gick direkt dit for nu sket jag fullkomligt i det.
jag och lollo tryckte ner honom heeeela dagen. dock fattade inte han det.
han bad om ursakt och jag nej du var ju ganka elak igar. sen forsokte han fa mig att inte lagga upp bilder jag tagit. radd sag han ut. troligen nagon hemma. ha. stackars tjej.
aha sa nu ska jag vara snall mot dig?
sen efter att fatt reda pa en bild av hans livstil kunde jag och lollo inte sluta  tracka honom. tont. patetisk och plotsligt sa soexig. nej josses. inte manga chips i den pasen.
bast var nar jag sa att fan du ar sa acklig du blir sa brun han blir verkligen svart.
lollo; nej du behover inte saga var han ar acklig erika.
ironin som inte gick hem.
vad menar ni sager han?
men killen!
jag sager; du hissen gar inte anda upp dar va?
va vad da? fortfarande lika dum.

nej josses. men kul hade jag och lollo ialf. och nu ar bada tva borta.
fan lollo!
ensamt.
nu ar det en vecka i taget. sa far vi se.

rouven du hade ratt. men jag vagar inte skriva det. inte an. for da blir det mer oppet for dig.
jag klarar inte det.

nej nu ska jag hem till min kokheta lya dar 3 brittiska killar flyttat in.
skumt!





image151
sliten pa jobb i mysbrallan.

image154
du kan ga hem nu. hahahahahahah. ett skamt. men kompisen var tokkul.
 
image155
satan vad jag ar haftig. as if.
du blev den som krop. jag bar huvudet hogt.

satan vad sliten.
sa
image152
min basta bralla och min basta branna.

image153
inte det minsta bakis. bara en massa ogoninflammation.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0