du grät.

värgade erkänna det. men jag såg det. vi pratade med headset och webcam. du kan inte dölja det.
det rann tårar från dina ögon.
de dagar jag saknar dig där nere ska jag tänka på idag. hur den känslan var. även om din kanske bara tillfällig så var min långvarig. ett hopp såklart. fast just nu mest en njutning. att det inte bara är jag som går ur det är med hjärtat i sorg.
kanske var det tårar som sa att du insett hur illa du betett dig, eller tårar som var rädd nu när jag ska åka.
jag skiter i vilka tårar det var. tårar var det och på någotvis var det för/mot eller om mig.

känslan jag hade idag efter att vi pratat var att du kanske inte var så mycket att ha ändå, de få gånger jag lyckas fokusera på de dåliga sidorna lyckas jag. sanningen är ett enda gången jag lyckats var idag. och bra var det för jag var livrädd att prata med honom nu innan jag ska åka. att jag skulle bli helt depp. tvärtom.

dock vet jag ju innerst inne hur jag egentligen vill ha det och försöker de gånger jag kan fokusera på det dåliga och trycka bort honom även om jag inte kan alla gånger . idag lyckades jag för några timmar. sköna timmar.
fast idag byggdes även hoppet upp. det är inte bra.
mitt hopp skenar gärna.

men summan blev ett bra samtal innan avfärd och en bra dag att tänka tillbaka på de dagar jag saknar honom. vet att det inte bara är jag.

nu ska jag ner till robban. som för alla utomstående är linda. så vet ni.
längtar efter henne så mycket och går allt som det ska sitter jag om mindre än ett dygn på ett hotell i agia napa och väntar på hennes skjuts av henne. sen har vi en hel kväll ihop tills hon jobbar igen kl 14 nästa dag.
AHHHHHHHHHH lindajohanna kjellman robban kjelle LINDA från malta liksom.
JÖSSES så roligt!

fast först blir det 4.30 timme på nattbuss mot arlanda. börjar 00.15 från hamngatan o landar troligen vid 13 på cypern.

here we go again övervikt!

image138

sist var detta min väg hem. över ponte vecchio i firenze. min sida bron.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0