dansa mattan av dig!

man ska ta vad man vill ha. helst ska man tjata huvudet av lollo innan man satter tanderna i det. typiskt erika.
jag tjatar och gnaller och nastan skaller. sen ger jag mig i alla fall fan pa det och tar det.
josses vilken natt.
och senaste dagar.

flyttade till nagra i mitt crew. till en soptipp. dar det angade fjortis fylla och 18 ars syndrom. panik. jag festar men jag vill inte festa varje dag en hel sasong. och ligga pa den soptippen och lasa en bok. nej tack. men fyra andra.
sov tva natter till hos linda. hade mina saker pa soptippen. hittade igar ett rum for fem personer, men renare, lugnare och just nu vad jag vet bara jag dar. och det blir kanske inte med fjortis fyllisar.
sa flytt i varmen tva ganger. ahh varmt.
idag ar det nog 45 grader i solen. sjukt varmt. 35 i skuggan igar.
knaveckssvett.

glad midsommar pa alla!
jag firade med att dansa mattan av en norsk pa blue moon.
men jag ramalde pa vag hem tva ganger men ta mig tusan inte pa dansgolvet. da ar jag stabil och smidig som ett proffs. kan nastan ga ner i brygga ju.
sen dansade jag vidare och gick rakt in i mariannes valkomst mote i party stassen vid 11 snaret imorse.
snyggt erika. eller inte.
men kul hade jag.

fast jag vet fortfarande inte hur lange jag stannar.
tar en vecka i taget nu.
angest med panik och skratt blandas.

ikvall beach party igen sa jag maste hem och ladda kamera batteriet.
fan kommer inte hinna sova innan idag heller.

ivag med dig erika.. putt... men det e sa varmt att cykla runt.

och vet ni... erika har problem med tan igen... fast den andra. suck.

e.


http://www.charterparty.se/galleri_popup.php?g=11&v=176&b=107&a=156

http://www.charterparty.se/galleri_popup.php?g=11&v=176&b=73&a=156

koll in mig nar det svanger pa baten forsta jobbdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0