ayianapa.nu tog hem vinsten.

fredagen var galen. fredagen innebar sand i min sang fran okant mal.

lordagen var skakig pa bena. nar jag borjade jobba pa kvallen kuden jag inte ga rakt trots att jag bara drack vatten innan 22. mindre skakig blev jag ju inte nar jag kande nagra hander runt mig och tittar upp och karln star dar.
men ah jag hade ju bestamt for att skita i det. iofs ocksa ta det om det erbjuds.
men jag var hard.
"svart att svara pa sms? hant nagot med dina fingrar?"
forsokte spela bort det som om han inte fatt nagra. yeah right.
josses vad trevlig han var hela kvallen. fram till grabbarna dar jag bara var toktrott och de fa drinkarna jag druckit kandes inte nagonstans.
vill bara hem till honom och ligga sked. eller hem till mig och sova.
fragade rakt ut om natten.
nej da var jag for rakt fram. lat oss kanna vibbarna forst det ar roligare.
ja visst ar det det. men hur fan ska jag kunna visa nagot med flortar och touchar nar jag inte far visa nagot for nagon i crew?
hela crew ar ju har sa jag kan inte smyga runt och florta med dig.
sa som jag trodde har jag varir for ratt fram hela tiden. det ar det som gjort att han gjort tvartom. men vad i helvete. handlar det bara som sex kan man ju vara rak med det. ska man ha andra kanslor som leder till nagot mer, ja da forstar jag. men vi har inte tid med lekarna och spelen. du aker snart och jag med.

sedan var han jattekonstigt pa grabbarna nar vi satt i sofforna. ena stunden pa. andra florta med nan annan och tillbaka. jag tokskrattade med nina ialf. josses vad kul vi hade.
efter ett tag tankte jag bara ga hem. sa trott.
men han var da uppe och fotade och han hade min blixt. sa det var bara att vanta.

sen stangde grabbarna och jag kakade med nina. smog dit och alla fragde vart jag skulle. ehhhmmm. till nan.
sen vann ayianapa.nu matchen... BIG TIME!
mohahaha.
sa var detta sista matchen fore han aker sa har ayianapa.nu vunnit det.
10 poang till mig.
jag ar grym.

imorse vaknade jag och sag nagot som sag ut som en filmkamera vid hans sang. LIVRADD! jag vet ju inte vad han ar for typ. sket i om jag gjorde bort mig. har ingen storre lsut att aka hem och sen upptacka mig sjalv pa nan video nagaonstans.
men det var lugnt.

imorgon ar det dags att borja pressa in i det sista. har missat allt for manga soltimmar nu.
igar. idag. ingen sol. ojoj!
ut imorgon!

e.




image264

sa ser man ut nar man NYKTER halkar pa en flyer och lagger sig som en strandad val pa sidan.

image266image265

andra klader! jag sa ju att jag skulle visa er! docks er jag ut som gigant woman bredvid nina.
detta var den galna fredagens outfit.

image268
image267

beachparty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0