need you!

igår såg jag en film. där rouven var skrämmande lik en av skådisarna.
hans ögon.
bort bort bort.
var lika stark som du var där nere erika.
där nere.
allt jag varit rädd för där nere är här nu.
hemma och tankarna. jag försöker förtränga honom. men igår när de där ögonen låg på tv rutan kom det tillbaka.
jag slog bort. det kommer inte vara lika lätt här hemma. speciellt inte när hösten kommer och man längtar efter en varm famn. speciellt inte när det närmar sig ett år sedan.
fan.
jag måste hitta någon annan. bara något för att hänga upp tankarna på. behöver inte vara mer än en besatthet. men något annat.
som där nere.
där nere.

tårarna rinner när in my life spelas.
jag minns natten när jag nina och joanne hade världens bästa natt. då jag och nina blev tok sentimentala och insåg att om två dagar är VI över för denna gång.
vi skrek med i sången åt varandra "I NEED YOU I NEED YOU I NEED YOU... IN MY LIFE!!!"
tårarna rann. till och arrogantalex på sidan om oss såg rörd ut.

en vecka till? en sista minuten?
åhhhhhhhhhhhhhhh.
want you in my life
i need you i need you
nina jag kommer till london, definitivt även om det inte är samma sak som napa.



image332


jag tvättar. det är 20-25 grader ute. men jag vill bara ha regn och lägga mig under ett täcke.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0