kräftstjärt.

det var tomt. det var tyst. saknaden ligger där.
efter nina. efter drew. efter jo. efter linda. efter crew. efter gg. efter....

det är kallt. det är svalt. det är en skön säng. det är rent. det är inte sand på golvet.
riktig mat.
men fortfarande saknaden.

så kom jag till kräftskivan igår.
fortfarande kallt. men jag kände mig fin i min bränna och mitt kap från monki tidigare på dagen och min grådiamantboll runt halsen.
den bästa starten efter en krashlanding. att gå på det igen.
med sina närmaste och total svenskt med kräftskiva.
efter att ha sugit in all svenskhet med kräftskivan gick alkoholen loss i kroppen på mig och jag trodde tydligen jag var tillbaka i napa.
åkte av någon outgrundlig anledning (eftersom skivan var grymt kul) med johan och marcus till månen. blue moon bar som bara det ångar napa.
sen vi entrade den dörren är allt valdigt diffust.
det finns en catfight där jag är inblandad. mojito och dans.
det finns promenad hem till annat än min lägenhet. det är kyssar och jag tror jag är på ett hotell i napa och inte i johans lägenhet. någonstans halvslumnrar jag men är säker på att det är fler personer i rummet bredvid och undrar vilka johan bor med på hotellet.
men erika du är i svea.
napakanslan blev total när jag ska gå walk of shame.
då är jag napalullig men jag går på herrhagen???????
hur weird kändes inte det. solen stekte inte och det luktade varken kokoscreme eller bränd hud.
jag blev upplockad av jenny, daniel och pappa i syrrans bil utanför nöjes.
KONSTIGT!
väl ute i stugen trulsade en matilda runt moster som stod i partystassen.
kändes som någon bara puttat mig från bargatan till den svenska idyllen på hammarö.

sen doppade jag huvudet i iskall vänersjö och jag var tillbaka.
lika trött som innan kräftorna och saknaden är tillbaka.
var är ni???

en perfekt start på en svensk sommar.
imorgon ska jag jobba. och nu är det inte som vimmelfotograf.
jag ska torka bajs 7-14.
när ska jag sova ut efter hemresan?


e.


bilder kommer men kamerna är kvar på festen.
ta denna så länge.
kunde inte beskriva mig bättre.

image298



e.


Kommentarer
Postat av: Hagman

Men jag är övertygad om att du var snyggast av alla iaf =) puss o kram

2007-08-05 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0