projekt byrå: done!


dammet ligger som en hinna över lägenheten.
ögonen kliar och näsan likaså.
städa är vårt nästa projekt.
men jag är helt urlakad efter dagens jobb.
dag 3 av 6.
pollen och slipdamm gör mig inte till den med snyggast fejja i stan direkt.

dammet är förorsakat av ett projekt.
byråprojektet.
letat mig stöllig efter en före bild, vilket jag i all iver att börja glömde ta.

den var brun helt enkelt.
mörktbrun.
 och här är den nu:

taaadaaaa:



chabbychick eller va fasen det heter kanske inte det jag har mest av.
men i ett rum eller så tycker jag det kan vara fint.
tycker annars att det kan bli liiiite mycket at den varan nu för tiden.

vi får väl se hur det går i framtiden, jag har fått mer smak av att måla möbler i alla fall.
snart är väl allt omålat.
hemskt kul men tog lååång tid med all torktid emellan.
måste ju dock tycka att jag var jädra duktig och att det blev snyggt.
framtida hobby?


e.


Kommentarer
Postat av: Robban

Vitt vitt vitt! Fint fint fint :)

2011-05-02 @ 20:41:06
Postat av: Ida

Wow vilken skillnad, blev riktigt bra ju! ;)

2011-05-02 @ 22:48:01
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Snyggt! Håller med dig,lite här och där är det fint med shabby. Men vitt vintage i en hel lägenhet lutar åt det tråkiga...

2011-05-03 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0