nya kuddar och ett nytt liv.


helgen tillbringades i dalarna.
det finns endel dokumenterat därifrån.
det ska jag visa i veckan.

idag har jag haft en hemmapysseldag.
jätteduktig sambo som jag är städade jag hela lägenheten.
sedan for jag till ikea.
har i några år nu tänkt på en sådan här klädställning.



finally har jag en.
tycker det är himlans fint och inspirerande.

mer sovrums piff när kuddarna fick vitt tyg och svarta knappar.
sydde dem själv och blev med mitt livs första knapphål!
damn dom blev gymma alltså!



en helt annan sak som spelat som ett leende på mina läppar sedan runt 7 imorse då jag fick ett mms.
ett mms på en fin liten tjej.
en tjej som föddes sent igår kväll.
en tjej som har Niklas och Terese som föräldrar.
så glad för dem och imorgon ska vi äntligen få träffa dem!



så jag mötte upp ida och elin för att titta ut något fint åt gängets första prinsessa!


e.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vilka fina paket! Och fint pyntat också me kuddar o allt :)

2011-05-16 @ 23:49:48
URL: http://eliniderstrom.blogg.se/
Postat av: p.

ååååh vad fint städat!!! :-) puss

2011-05-17 @ 17:53:46
Postat av: Ida

Åh vad fina paket, önskar att jag kunde fått va med när de öppnade dem och framförallt snosa på bebisen! :) Vad fint du hade gjort med kuddar och klädställning, blev också sugen på en sån! Man har ju liksom ingen koll på kläderna som det är nu.. ;)

Puss

2011-05-17 @ 23:45:46
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0