dalahästar.


phu.
måste då säga att några av de jobbigaste dagarna under min tid på ortopeden var torsdag och fredag förra veckan.
att jag inte brast.
under helgen lugnade stormen ner sig och jag fick det lutande skeppet på rätt köl.
men det var fanimej kämpigt.

så idag njuter vi här hemma.
av en ledig dag tillsammans.

för drygt en vecka sedan var vi på 30 års kalas hos en av Ps bästa vänner putte.
i de gamla goda dalaskogarna.
så här såg det ut.


födelsedagsbarnet var grillmaster!
med viss uppbackning av Kristin.







P sjöng tillsammans med sina gamla kompanjoner.

P sjöng en låt till födelsedagsbarnet och så här blev reaktionerna.






fina ronja var där!
henne har jah inte träffat på flera år.
vi hängde lite under gymnasiet.
så vi passade på att bila upp från Karlstad tillsammans med henne och hennes Petter.



e.


Kommentarer
Postat av: p.

Det var en riktig kanonkväll och så roligt att du var med och fick träffa mina gamla vänner. Jädrans fina bilder du fick till osså!!! Jag missa ju helt röjjet i tältet, men nu fick jag ju se hur det gick till där oxå!



Puss

2011-05-24 @ 16:01:35
Postat av: Hagman

Så det var rätt Ronja och du fick tag på henne! Det har sagts förut men; världen är allt bra liten.

2011-05-25 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0