åkte med korgen full.



i fredags hade jag packat den här korgen för en festligkväll med Robban på lördagen.
innan jag kom till henne stannade jag för middag hos Sofie och Magnus.
så himla skönt att äntligen få träffa henne igen.
även om den här helgen var tänkt att ägna helt åt henne.
det funkar inte alltid som man vill.

men ryggbiff och bakad potatis är inte fel efter flera timmars bilåkande.
lyx.

strax efter 22 tog jag mami und papis skönåkta Saab vidare mot Saltis.



en efter en stunds snack drog vi oss till kojs för att vakna till det här!
nybakta scones!
lovely, även om Robban inte var nöjd med dom och de kanske var boven till våra svällda magar under kvällen.

dagen blev på Götgatan och Nacka Forum innan vi svidade om och dansade på BonPa som ja var lite som en finlandsfärja, men igonrerade man det hade man sköj!

det fanns ju vissa bitar under kvällen som vi kan stryka.
som skällsord från en galenkonduktör på Saltisbanan som vi funderar på att anmäla.
nästan i alla fall.

summan en skön helg, komma bort och träffa fina människor.
plus lite fint med hem som jag shoppat.
det blir till att visa i ett annat inlägg.

just nu är jag bara så lycklig för dessa två!

ni har all anledning att le, och speciellt Linda!
grattis till dig efter att kämpa du gjort!

sååååååå KUL!


e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0