snyggslappbrallan.



en hederlig outfitbild var länge sen.
så jag bjussar på en riktig blogg-poser bild.
scchnyyygt med solisar inomhus också.

men efter två nätter är man inte den skönaste, speciellt eftersom man inte örker piffe så möe.
hur som helst.
vad jag vill ha sagt med min outfitbild är brallorna.
bara på ett par veckor har jag köpt tre stycken i den stilen.
helt kär i det och sjukt bekvämt.
jag har velat haft det länge men det har inte passat på mig.
nu har jag hitta några.

nu bär det av mot k-hamn och ida och oool.
där ska vi grilla.
man kan säga att idag och imorgon firar jag midsommar.
för sen ska jag jobba natt igen.


tjo.


e.


[byxor från HM btw.. realisation]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0