äntligen!


äntligen fick jag ringa Wermlands Invest och säga
ni behöver inte komma och göra allt det där ni sagt att ni ska göra som ni aldrig gör, för vi säger upp lägenheten!!!
det var det skönaste jag gjort på länge.
jävla skit hyresvärdar.
speciellt anders.


wohooo.

som när jag skulle klippa av mig håret.
måste tjata lite med folk innan jag gör det även om jag innerst inne vet att jag kommer göra det.
så har det varit med turerna kring lägenheten.
jag har inte tjatat så mycket på bloggen.
men på facebook och irl.
nu är det bestämt.

känns så rätt.
så hemma.




kontraktet blir nästa vecka.
denna blir det fortsatt fokus på Ida och Henke.
ska bli så underbart att dela deras dag och föreviga den på lördag!

förresten ni vet väl att älskade älskade Linda är hemma.
jo... och inte bara någon vecka... heeeela sommaren!
känns underbart att få en vardag med min bästa vän igen!




e.


Kommentarer
Postat av: Hagman

Grattis till lägenheten!

2011-06-16 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0