sommarens tre ny polare.



att läsa är något jag sällan liksom tar mig tid till.
jag gillart verkligen när jag väl gör det.
och på ett par veckor har jag nu blivit polare med dessa tre.
Blondie, Bingo och Emma.
det kanske märks att verklighetsbaserade böcker är något för mig.
jag facineras av olika livsöden.
förundras över HUR det kan ha hänt på riktigt.


nu ska jag göra något jag inte gjort på väldigt länge.
må det gå väl.


e.


[note: jag är sämre på uppdatering... för att jag mest surfar i min nya phöne och där måste man uppgradera och börja betala för att kunna blogga... det dröjer nog inte förrän jag gör det.]


Kommentarer
Postat av: Anna ileby

Jag bloggar via mobilen, bara att ladda ner appen blogpress sen bloggar du via den, gratis och supersmidigt! Och instagram såklart, det kommer du älska!!

2011-07-15 @ 19:02:01
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: erika.

tyvärr anna så funkar inte den appen på blogg.se....

2011-07-16 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0