hej varlden, livet ar NAAAJS!!!!!!



ungefar sahar ser det ut nu.
manga turer med bat och rosa naglar gjorda i en billig pedikyr forsta dagen.


online.
vi havet, pa Koh Lanta.
25 kr kostar 1 timmes laptop att ta med sig.
hur bra som allra helst.

battre an allra helst ar Thailand.
forvantingar och rykten gar om detta land.
omtalat och exploaterat.
men allt ar sant.
allt ar underbart.

du kan fa det precis som du vill ha din semester.

langre inlagg och utlagg kommer givetvs nar jag kommer hem.

i korthet ar vi hittills:

kommit in i stamaningen i Khao Lak, akt till Similan Island for att upptacka massa turister och paradiset, utforskat det nya Phi Phi som inte alls enligt Empan ar vad det varit. Empan bjussa pa buckets och vi tog seden dit vi kom pa Phi Phi och blev endel av nagot som kunde liknas vid ett full moon party. dagen efter intog the Devli Empan och jag och Sara rymde med longtail for att SE Phi Phis akta jag.
OM vi fick.
jag har hittat stranden jag vill tillbaka till och bo pa nasta gang Thailand besoks.
akt galen bussresa for Khao Lak till Phuket, vidare med baten som tog hela varldens befolkning och dess vaskor pa sig over till Phi Phi.
bott pa skrapstallen saval som lite lyxigare stallen.
det sist namnda agnar vi tva natter at just nu.


sa du kan fa Thailand PRECIS som du vill.
men jag rekomenderar backpacking.
for da kan du ta det du vill ha just for dagen.
det gor vi.

imorgon kanske vi lamnar lyxen och drar ut pa en kanot eller gar i djunglen.

ingen som vet ingen som vet.

bara att livet ar gott!


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem darling!! =)

Ska bli så skoj å få se alla fina bilder och höra om era bravader.. Puss

2011-02-17 @ 22:34:35
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0